tiistai 25. syyskuuta 2012

Lukunurkkausikkunalauta ja pari uutta kirjaa

Aivan aivan ihana tuo Hameväen opas! Joku päivä vielä kuvaan tuota kirjaa vähän tarkemmin ja ajattelin kirjoittaa siitä vielä joku päivä jonkinlaisen arvion. Huomatkaa oikealla tuo suloinen piirros, jonka kämppikseni musta teki! Siinä mulla on Tuhkurin korvat ja pörhistynyt häntä!

Pyysin äidiltä Me Naiset -lehden luettavaksi, kun siinä oli haastattelu Riikka Pulkkisesta ja venäläisistä kapinallisista naisista. Tästä johtuen äiti yllätti mut sitten Riikka Pulkkisen uudella kirjalla! Ilahduin todella paljon. En ole aikaisemmin lukenut Riikka Pulkkisen kirjoja, mutta Totta-kirjaa olen kuullut kehuttavan! Odotan innolla tätä lukukokemusta.

Ihanaa ahmia kirjoja, oon tosi innoissani romaaneista. (Ei näy koulukirjoja...) Mutta nuo kaikki kirjat vaikuttaa todella kiinnostavilta.

Tuo vasemman puolisen norsun sain kaveriltani Liinalta Afrikasta tuliaiseksi!

Kirjallisuudentutkimusta, Nietzscheä, viestinnän tutkimusta, homo/etc kirjallisuustutkimusta, feminismiä ja valokuvaussuunnitelmavihko!

Makuualkovin kansainvälisyysseinä!


Sain tämän kirjan myös äidiltä! Se vaikuttaa todella hyvältä. Siinä on asteittaisia neuvoja etenemiseen ja eri kappaleessa aina kerrotaan ikään kuin vaikeusaste.
Olen aivan todella innoissani Turun kirjamessuista! Menen sinne perjantaina kivalla pienellä porukalla (Viima, Anni, Jouni!) ja tavoitteena on nähdä Anja Snellman ja Sofi Oksanen. Lisäksi oon miettinyt, että jos ostaisin Ivana B:n ja Kun kyyhkyset katosivat -kirjat. Lisäksi metsästän alepokkareita sekä Sammakon ja Savukeitaan kirjoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti