keskiviikko 1. elokuuta 2012

Vauhtia ja fiilistä

Sain ihanalta kämppikseltäni Ainolta valokuvauskirjan Kuvaa asenteella! Aino muuttaa Espanjaan tässä piakkoin. Ilahduin ihanasta kirjayllätyksestä hyvin suuresti! Omistan jonkin verran valokuvauskirjoja, mutta tätä kirjaa minulla ei vielä ole. Ihanaa päästä tutkimaan sen tarjoamia valokuvausvinkkejä ja pohtia olisiko niistä jotain käyttöä omassa valokuvausharrastuksessa. (Näillä näkymin mulle on tulossa uusi kamera ensi viikon alussa! Olen supersupersuperinnoissani! Mahtavuutta! Canon EOS 5D mark II!!)
Kirjajutuista lisää sen verran, että olen aloittanut Sofi Oksasen Puhdistuksen. Olen lukenut sen joskus pari vuotta sitten ja nyt tuon NÖF-haasteen myötä aloin lukea sitä uudelleen. Hyvien kirjojen lukeminen uudelleen ja uudelleen on todella avartavaa. Lisäksi tällä kertaa aion myös kirjoittaa lukukokemuksestani ajatuksia ylös arvioiden rinnalle. Paljon muuta en ole lukenut vähään aikaan. Kirjaston kirjat tosin odottavat paneutumista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti